.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار در نشست خبری هفته دولت مطرح کرد :
بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه مرتبط نداشتند / مشارکت 75 درصدی بانک سرمایه در هلدینگ مازندران / مدیران «امضا طلایی» مازندران شناسایی شدند
شمال نیوز : حسین زادگان در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم.....
بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه مرتبط نداشتند / مشارکت 75 درصدی بانک سرمایه در هلدینگ مازندران / مدیران «امضا طلایی» مازندران شناسایی شدند

 استاندار مازندران با بیان اینکه 886 پروژه با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تعدادی از افراد امضاء طلائی در استان شناسایی شدند و نسبت به جابجایی آنها اقدام شده است.
افتتاح 886 پروژه طی هفته دولت در مازندران/ مدیران «امضا طلایی» شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با نگاه به ظرفیت درون استان فرایند توسعه را در جهت رفع مشکلات مردم پیگیری می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه بخشی از تورم و مشکلات مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با ظرفیت‌های دورن استان موانع را رفع کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه واحدهای تولیدی متعددی داریم که به تملک بانک‌ها درآمدند، افزود: برنامه ریزی برای رفع مشکلات این واحدها در دستور کار است، 60 واحد تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه مالی دارند از طریق بانک‌ها در حال تامین منابع آنها هستیم، ظرفیت‌های مغفول در بخش معدن داریم که به جز معدن شن و ماسه، فلورین و ذغال سنگ ورود جدی در این ارتباط نداشتیم که برنامه‌ داریم ظرفیت‌های معدنی را شناسایی کنیم و موانع آن را برطرف کنیم و به زودی در منطقه بلده نخستین ذخیره معدنی را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار مازندران از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: سهم هر دستگاه جذب دو سرمایه‌گذاری خارجی است که در حال حاضر سرمایه‌گذاران ترک و سوئیس پای کار هستند.

وی در ارتباط با راه اندازی هلدینگ سرمایه گذاری در استان، افزود: هیأت موسس این هلدینگ انتخاب شدند، اجرای این طرح نیاز به همراهی همه جانبه در سطح استان داریم.

استاندار مازندران ادامه کرد: مقرر شد که این هلدینگ در بیش از 21 شرکت ساماندهی شوند و بانک سرمایه با 75 درصد مشارکت کند.

وی در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: برنامه ریزی برای کشت دوم به غیر از برنج در برنامه کاری قرار گرفته است و به دنبال افزایش سطح تولید هستیم.

وی درباره مبارزه با فساد در استان، از شناسایی برخی افراد امضاء طلائی خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی این حوزه در دستور کار قرار دارد این فرایند در استان شروع شده و ادامه دارد.

استاندار مازندران اضافه کرد: برخی افراد شناسایی و تعدادی از افراد در سطوح مختلف جابجایی شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

حسین‌زادگان افزود: ممکن است برخی کم کاری‌ها وجود داشته برخی از مدیران را عزل کردیم که صدایش در نیامده است.

وی اضافه کرد:در انتصابات بدون توجه به موقعیت مکانی مدیران انتخاب کردم،برای مدیر صمت 40 نفر روزمه ارائه دادند.

حسین‌زادگان اضافه کرد: بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه در این سمت نداشتند، دین من به مردم استان است و حساسیت ویژه‌ای در انتخاب این مدیر داشتم.

وی در ارتباط با تعداد پروژه‌های هفته دولت در مازندران، گفت: 886 پروژه با اعتباری بالغ بر 845 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 30 مرداد 1398
استاندار عزیز سلام
چرا بدون صدا این افراد را عزل کردید ؟
آنچه که تا الآن ملاحظه شده این افراد در جاهای دیگر واستانهای دیگر پست بالاتری گرفته اند !!
باعث تاسف است که در این استان بعد ازچهل سال از پیروزی انقلاب هنوز به قول شما مدیری شایسته برای صمت نداریم !!!!
به عنوان یک شهروند خواهشمندم به وضعیت زباله سوز ساری وسایر شهرها رسیدگی کنید !!
مرتضی پورحسن 31 مرداد 1398
استاندار عزیز ومردمی انتخاب اقای دکترجمال باقری بعنوان مدیربهزیستی مازندران بسیاربجاوشایسته بود ارزوی توفیق شماوتمامی دلسوزان بهزیستی مازندران
نا شناس 31 مرداد 1398
آن تجربه ای که شما ظاهرا به آن اشاره دارید که ادامه همین وضع فعلی است بزرگوار. طرحی نو باید...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.